اولين برخوردي كه با او داشتم اواسط سال 59 بود جواني تيز با احساساتي ناسيوناليستي . در بين خلبانان گل كرده بود و به قهرمان جنگ دريائي معروف بود. ميگفتند نيروي دريائي عراق را خلعتبري و دوران نابود كردند و اين گفته مستند بود وقتي شنيد ميخواهم با او مصاحبه كنم رنگش قرمز شد و حالت شرم شهرستاني بودن در چهره اش نمايان گشت از خاطراتش مي گفت و از خشمي كه نسبت بدشمن داشت از او خواستم پيامي براي همرزمانش بدهد با احساساتي پاك فرياد زد اگر ذره اي از خاك وطنم به ته پوتين سرباز عراقي چسبيده باشد آن را با خونم در زمين وطن مي شويم و نمي گذارم كه حتي ذره اي از خاك پاك ايران را اين وحشي هاي بي سر و پا با خود ببرند و معتقد بود سرزمينهائي كه بعثي ها با حضور خود آلوده كرده اند فقط با خون طاهر مي گردد آن روز عراقيها در قلب خوزستان مستقر بودند و صدها كيلومتر از وطن اسلامي مان را در تصرف داشتند.

 نزديك دو سال پس از آن تاريخ بار ديگر با ماموريتي ديگر با او ملاقات كردم حسين كاملا عوض شده بود شايد باندازه ده سال پير شده و همچون ديگر همرزمانش داغ دهها هزار شهيد و معلول چهره او را درهم شكسته بود اين بار آن حسين ديگر آن جوان ناسيوناليست ديروز نبود يك خلبان پر شور حزب اللهي بود كه از سخنرانيش در نماز جمعه رشت و ارتباطش با ائمه جمعه شهرهاي شمال سخن ميگفت . خيلي صحبت كرديم ولي پر درد ولي روحيه اي آماده نبرد داشت احساس كردم از درد كمر رنج ميبرد از او پرسيدم انكار كرد و دوستانش گفتند با بيش از چهار سال جنگ هوائي با دشمن تا دندان مسلح مثل بسياري از دوستانش حاضر نيست حتي لحظه اي از پرواز كناره گيري كند و يا جاي خود را براي انجام ماموريتهاي عادي به جوانترها بدهد تا برسد به ماموريت جنگي . 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:, توسط valeh |

ه گزارش جهان به نقل از مهر، این افشاگر فراری آمریکایی طی مصاحبه ای با مجله آلمانی اشپیگل اظهار داشت که سازمان امنیت ملی آمریکا یک شبکه از همکاران خارجی دارد که توجه حاشیه ای به حقوق بشر دارند.

ادوارد اسنودن ۳۰ ساله که تحت پوشش یک شرکت پیمان‌کاری در هاوایی برای آژانس امنیت ملی آمریکا کار می‌کرد، از روز ۲۳ ژوئن گذشته به دنبال کشوری است که به او پناهندگی داده و از اتهام جاسوسی و محاکمه در آمریکا خلاصی یابد.

وی در پی ابطال گذرنامه‌اش توسط دولت آمریکا از روز ۲۳ ژوئن ۲۰۱۳ در فرودگاهی در مسکو به سر می‌برد.

اسنودن اظهار داشت که آمریکا و رژیم صهیونیستی در پشت پرده این کرم رایانه ای بودند.

به گزارش مهر، استاکس نت با هدف نفوذ به تأسیسات هسته ای ایران در سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ طراحی شد و قرار بود سرعت هزاران سانتریفیوژ را تغییر دهد و در تحقیقات هسته ای ایران اختلال ایجاد کند اما به همت محققان کشور، ویروس استاکس نت مهار شد و از صدمات و خسارتهای احتمالی بعدی جلوگیری به عمل آمد.

از مدتها پیش این مسئله که واشنگتن و تل آویو پشت این حمله سایبری بوده اند مشخص بود اما تاکنون هیچ کدام از دولتها این مسئله را تصدیق نکرده اند.

اسنودن طی یک مصاحبه دیگر نیز گفته بود که سازمان امنیت ملی آمریکا و رژیم صهیونیست با همکاری یکدیگر این ویروس را طراحی کرده بودند.

اسنودن تأکید کرد که سازمان امنیت ملی آمریکا اغلب با همکاران خارجی از طریق یک سازمان خاص که به آن هیئت روابط خارجی (FAD) گفته می شود، همکاری می کند. وی با اشاره به بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند و کانادا که به " پنج چشم همکار" مشهور هستند گفت که اقدامات آنها معمولا فراتر از اقدامات سازمان امنیت ملی است.

وی به طور خاص سیستم (TEMPORA) را که توسط دفتر مرکزی ارتباطات عمومی بریتانیا (GCHQ) استفاده می شود، یکی از بزرگترین عوامل این صحنه نام برد.

اسنودن گفت: TEMPORA سیگنالهای هوشمندی است که به محتوا هیچ اهمیت نمی دهد بلکه تنها یک توجه حاشیه ای به قوانین حقوق بشر دارد. هرگز نباید اطلاعاتی را از طریق خطوط یا سروررهای بریتانیایی ارسال کنید، حتی اطلاعات ملکه و محافظان وی نیز ضبط می شود.

درحالی که ادوارد اسنودن، افشاگر فراری آمریکایی تصدیق کرده است که مونیتورکردن خارج از آمریکا دارای محدودیتهایی است و سازمان امنیت ملی آمریکا باید اطلاعاتی که جمع می کند اولویت دهی کند، تأکید کرد که مونیتور کردن منطقه خود ( آمریکا) به طور عملی نامحدود است.

وی تأکید کرد که شرکتهای چند ملیتی فعال که دفتر مرکزی آنها در آمریکا قرار دارند، قابل اعتماد نیستند، مگر آنکه خلافش ثابت شود.

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, توسط valeh |

اندیشکده شورای آتلانتیک:

یک اندیشکده آمریکایی تبلیغ روش‌های زندگی آمریکا در بسته‌های فرهنگی این کشور را بهترین راه برای جلوگیری از برنامه هسته‌ای ایران می‌داند.
 
خبرگزاری فارس: تبلیغ فرهنگ آمریکا بهترین راه برای جلوگیری از برنامه هسته‌ای ایران است

 

به گزارش

خبرگزاری فارس، اندیشکده شورای آتلانتیک در گزارشی نزدیک شدن دولت آمریکا به ایران از طریق محصولات فرهنگی را بهترین راهکار برای آب کردن یخ بین رابطه ایران و آمریکا عنوان کرد.

این اندیشکده آمریکایی مستقر در واشنگتن تمرکز سیاست آمریکا بر جلوگیری از پیشرفت برنامه هسته‌ای را سیاستی قابل درک دانسته اما تأکید کرده درسهای جنگ سرد نشان می‌دهند که بخش اعظم منابع آمریکا در قبال ایران باید بر «گفت‌وگوی فرهنگی، تبلیغ فرهنگ آمریکا و ارتقا رضایت ایرانی‌ها از آمریکا» متمرکز شوند.

در گزارش این اندیشکده آمده است: «در حالی که برنامه‌های دیپلماسی فرهنگی و سایر انواع مبادلات فرهنگی برای اثرگذاری بر ذهن خارجی‌ها جهت داشتن نظری بهتر از آمریکا در بلندمدت در نظر گرفته شده‌اند، آنها جنگ اطلاعاتی نیستند... چنین برنامه‌هایی توانستند بستر ارتباط بهتر آمریکا با اروپای شرقی و شوروی را فراهم آوردند و می‌توانند تأثیرات مشابهی بر ارتباط آمریکا با ایران هم داشته باشند.»

این گزارش که به قلم «رامین عسگرد»، از دیپلمات‌های سابق وزارت خارجه آمریکا و مدیر مسئول شبکه صدای آمریکا و «باربارا اسلاوین»، روزنامه‌نگار و نویسنده به رشته تحریر درآمده به دولت آمریکا پیشنهاد داده ارتباط بین بخش های دانشگاهی ایران و آمریکا را به عنوان بخشی از راهبرد نزدیک کردن فرهنگ دو کشور پیگیری کنند.

در این گزارش 10 صفحه‌ای، فراز و فرودهای رابطه 179 ساله آمریکا با ایران بررسی شده و از دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی در سال 1997 به عنوان دورانی یاد شده که موجب ارتقای فعالیتهای برخی سازمان‌های آمریکایی در ایران شده است.

نگارندگان این گزارش می‌نویسند: «پس از آنکه محمد خاتمی در سال 1997 رئیس جمهور ایران شد، دولت ایران تلاشهای محسوسی برای از بین بردن انزوای ایران انجام داد.»

این گزارش می‌افزاید: «تلاشهای خاتمی با فعالیت سازمان‌هایی مانند مرکز آمریکایی مطالعات ایران، و بنیاد مطالعات ایران همراه شدند که تلاش می‌کردند روابط بین دو کشور را حفظ کنند.»

در ادامه این گزارش آمده: «از جمله سازمان‌های پیشرو در حوزه برنامه‌های مبادلات فرهنگی، سازمان "در جستجوی زمینه مشترک" بود که برنامه‌هایش در ایران را در سال 1996 آغاز کرد.»




ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, توسط valeh |

یک کشور دموکراتیک مدافع حقوق بشر، میاد و با پیشرفته‌ترین ناو زمان خودش، هواپیمای مسافربری به اون عظمت رو سرنگون می‌کنه! با دو موشک ... و می‌گه که اشتباهی شد! دقیقاً 2 هفته قبل از پذیرش قطعنامه!

خبرگزاری فارس: پرواز را به خاطر بسپار...

  وبلاگ حقیقت نه افزودنی ست و نه کاستنی نوشت: تا حالا سوار هواپیما نشدم و حتی گذرم هم به هواپیمایی و فرودگاه نیفتاده؛ ولی می‌تونم حس کنم اضطرابی که اولین پرواز داره.

حتی اگر اولین پرواز هم نباشه و عادت به قوطی فلزی پرنده داشته باشی، باز هم کوچک‌ترین حادثه، دلهره‌‌ایی رو به وجود میاره که توی چهره همه به وضوح مشخص می‌شه.

حالا شرایطی رو فرض کنید جنگی، ولی بین 2 کشور خبرهایی مبنی بر آتش بس داره می‌پیچه!

شما یا مثلاً عزیزان شما توی یک هواپیمای مسافربری (توجه کنید) ایرباس مسافربری هستند.

یک کشور دمکراتیک مدافع حقوق بشر، میاد و با پیشرفته‌ترین ناو زمان خودش، هواپیمای مسافربری به اون عظمت رو سرنگون می‌کنه!

با دو موشک ... و می‌گه که اشتباهی شد!

معذرت می‌خوام! ببخشید!

و بعد توسط رئیس جمهور اون کشور مدافع صلح و دوستی، مدال افتخار به فرمانده ناو اعطا می‌شه ...

فقط این وسط یه ملت سوژه خنده یه رئیس جمهور می‌شن! فقط 290 نفر که 57 تاشون کودک بودند کشته می‌شن! من دیگه حرفی ندارم ... پرواز را به خاطر بسپار، پرنده مردنی ست ...

به مناسبت حادثه تروریستی هواپیمای ایرباس ایران و کشته شدن همه 290 نفر مسافر آن توسط ناو گروه امریکا (وینسنس)، در 12 تیرماه 1367، دقیقاً دو هفته قبل از پذیرش قطعنامه!

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 تير 1392برچسب:سبک زندگی - مقام معظم رهبری, توسط valeh |

بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحيم‌
و الحمد للّه ربّ العالمين و الصّلاة و السّلام على سيّدنا و نبيّنا ابى‌القاسم المصطفى محمّد و على ءاله الأطيبين الأطهرين المنتجبين سيّما بقيّةاللّه فى الأرضين.
جلسه، يك جلسه‌ى كاملاً جوان، با همه‌ى ويژگى‌هاى مثبت جوانى است. اميد هم به شما جوانهاست؛ هم براى امروز، و هم بيشتر براى آينده. مطالبى كه اين جوانان عزيز در اينجا بيان كردند، با دقت آنها را گوش كردم. قضاوت من در مورد اين بيانات اين است كه بسيار خوب بود. اين، همان نظر قبلى بنده را در مورد تعالى سطح فكر و انديشه در اين استان تأييد ميكند. در اين چند روز، هر جا كسانى از اين استان - از جوانان، از خانواده‌هاى شهدا، از معلمان و اساتيد - در اينجا بياناتى كردند، لحظه لحظه‌ى گفته‌هاى آنها براى بنده شادى‌آفرين و خرسند كننده بود. اين نشان‌دهنده‌ى اين است كه بحمداللّه شهر بجنورد و استان خراسان شمالى از سطح راقىِ فكر و فرهنگ برخوردار است؛ اين را بايد حفظ كنيد، و بايد اين تعالى را روزبه‌روز افزايش دهيد؛ و البته ما هم - هم بنده، هم ديگر مسئولين - وظيفه داريم كه از اين نعمت بزرگ خداداد، به شكل درستى به نفع انقلاب و به نفع نظام استفاده كنيم؛ كه اميدوارم اين توفيق نصيب ما شود.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 تير 1392برچسب:اختراعات اتفاقی, توسط valeh |

همیشه فکر می کنیم اختراعات مهم طی یک فرﺁیند طولانی به دست میﺁیند اما حقیقت این است که گاهی برخی از این اختراعات کاملا شانسی و اتفاقی به دست می ﺁیند. در این گزارش با 10 اختراع تصادفی بشر آشنا می شوید.

کبریت

به گزارش ریدر دایجست، در سال 1826 میلادی یک فرد انگلیسی به نام جان واکر در ﺁزمایشگاهش مخلوطی تهیه کرد که ﺁزمایشگاهش را کثیف کرد. او به سختی تلاش کرد تا ﺁثار این ترکیب را تمیز کند،اما تمیز نمی شد بنابر این سعی کرد با تراشیدن زمین ﺁن را ﭘاک کند اما وقتی داشت این کار را می کرد زمین ﺁتش گرفت و اینگونه بود که یک انگلیسی توانست کبریت را اختراع کند.

اختراعات کاملا اتفاقی جهان +تصاویر



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 تير 1392برچسب:بوگاتی - داستان یک خودروساز, توسط valeh |

"اتوره بوگاتی" فرزند "کارلو بوگاتی" در سال 1881 در میلان ایتالیا متولد شد. پدر وی در زمینه‌های مجسمه سازی و کنده کاری چوب مشهور بود. اتوره بوگاتی از نوجوانی علاقه ویژه‌ای به فناوری و مکانیک خودرو داشت و در سال 1901 نخستین خودرو دست ساز خود را در نمایشگاه بین المللی میلان رونمایی کرد.

داستان بوگاتی داستان رویای سرکش نابغه جوانی است که ریشه‌های خانوادگی خود در زمینه هنر و صنعتگری را دنبال می کرد. "اتوره بوگاتی" فرزند "کارلو بوگاتی" در سال 1881 در میلان ایتالیا متولد شد. پدر وی در زمینه‌های مجسمه سازی و کنده کاری چوب مشهور بود. اتوره بوگاتی از نوجوانی علاقه ویژه‌ای به فناوری و مکانیک خودرو داشت و در سال 1901 نخستین خودرو دست ساز خود را در نمایشگاه بین المللی میلان رونمایی کرد. وی این خودرو را با کمک برادران جولینلی ساخته بود و موفق شد جایزه "T2" را برای آن از باشگاه خودرو فرانسه دریافت کند.

 


 

 


پس از آن، اتوره برای چند شرکت به طراحی و ساخت خودرو پرداخت که از آن جمله می توان به شرکت دیتریش اشاره کرد. اما اتوره زمان زیادی را صرف توسعه و ساخت خودروهای مسابقه‌ای می کرد که برای شرکت دیتریش رضایت بخش نبود زیرا آنها تمایل به تولید انبوه داشتند. بر همین اساس و در سال 1905، قرارداد اتوره بوگاتی با دیتریش فسخ شد. پس از آن اتوره به شرکت امیل ماتیس پیوست و خودرو جدیدی با موتور چهار سیلندر برای آنها طراحی کرد. اما همانند جریان شرکت دیتریش، قرارداد اتوره با امیل ماتیس نیز فسخ شد.

اتوره در مسیر تحقق اهداف خود در زمینه تولید خودروهای مسابقه‌ای حرکت می کرد و بدون محدودیت‌های قراردادی، وی در سال 1906 خودرویی با موتور 50 اسب بخاری تولید کرد. اما تاسیس شرکت بوگاتی پس از تولد سومین فرزند اتوره به نام ژان در سال 1909 شکل جدی به خود گرفت. در آن زمان وی با کمک بانکداری به نام "د ویزکایا" شرکت بوگاتی را در شهر مولشیم در منطقه آلزاس آلمان تاسیس کرد. در ژانویه 1910، نخستین خودرو با برند بوگاتی از خط تولید کارخانه خارج شد. در آن سال پنج خودرو ساخته شد و همگی آنها به فروش رسید.
 


ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 تير 1392برچسب:فیلتر شکن جدید, توسط valeh |

۱- نماز
فکر می کنم بهترین فیلتر شکن دنیا باشه که خود خدا هم زیر این فیلتر شکن امضا و مهر کرده ...باوری نداری:
" ان الصلاه تنهی عن فحشا و المنکر عنکبوت/۴۴"

۲- ماه مبارک رمضان
این سری از فیلتر شکن ها مدت زمان طولانی برای شما کاربرد دارد و حتی باعث می شود ویروس هایی با گناه وارد خود کرده اید قتل عام کند .

۳- قرآن
فقط برای این فیلترشکن بگویم که نظیرش اصلا وجود ندارد همه متخصص فیلتر شکنی (پیامبران) جلوی این کلام الهی زانو می زنند ... برای اثر کردنش اول قدم خواندنش و فهمیدن و پله آخر عمل کردن به آن است.

۴- محبت اهل بیت ع
متاسفانه این نسخه از فیلتر شکن ها همه جا پخش نشده و به گفته صاحبان این فیلتر شکن ها این برای کسانی است واقعا به ما اعتقاد داشته و پیرو ما باشند.

۵- اذکار
این ذکر باید توسط متخصصشان تجویز بشود.
اخطار: در مورد این فیلترشکن باید گفت نسخه های تقلبی زیادی وجود دارد پس مواظب باشید.

دلایل فیلتر شدن :
وقتی انسان گناه می کند به دلیل جهلشان به ازای هرگناه یک قدم از خدا دور می شود این فیلتر ها بر چشمانمان ، گوش هایمان و قلب ما سیطره می زند و اگر کسی دچار این گناهان شد اگر به یکی از این فیلتر شکن ها وصل باشد ان شاءالله به راه مستقیم هدایت می شود.

دوستـــان هنـــــوز دیر نشـــده ، توبه کنیـــم ...
روزی که یگانه منجی ( عج ) ظهور می کند نزدیک است ...
پس همین حالا بر شیطان رجیم لعنت بکنیم و راهمان را از او که دشمن مسلمین جهان به خصوص شیعه هاست, جدا بکنیم !!!
اللـــهم عجـــل لولیـــک الفـــرج

.: Weblog Themes By LoxBlog :.