نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:, توسط valeh |

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:, توسط valeh |


 

همشهري/ سقوط شهر موصل دومين شهر بزرگ عراق بعد از بغداد، واقعا براي همگان يک شوک بود که چگونه اين شهر ظرف چند ساعت سقوط کرد.
نيروهاي مسلحي که بيشتر از يک لشکرند، کجا بودند؟ نيروهاي پليس که عمدتا زيرنظر شوراي تأمين استان‌ هستند، کجا بودند؟ و چرا به وظيفه خود در دفاع از شهر عمل نکردند و اينکه داعش اين امکانات را از کجا آورده است؟ گاه عمليات نظامي مربوط به يک کشور است. يک کشور ارتش دارد و ارتش شمار زيادي پادگان. داعش رسما نه کشوري دارد نه پادگاني. اين همه خودرو با مسلسل‌هاي سنگين کجا بوده و چگونه يکمرتبه در کنار شهر موصل ظهور و بروز مي‌کند؟ مجموعه زيادي از پرسش‌ها درباره موصل مطرح مي‌شود.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:, توسط valeh |


«طوفاني که آمريکا درو مي‌کند!» عنوان يادداشت روز روزنامه کيهان به قلم جعفر بلوري است که مي‌توانيد آن را در ادامه بخوانيد:


الف- درباره اين که گروه تروريستي و جنايتکار داعش به عنوان يک پادوي بي‌شخصيت و بي‌هويت از سوي غرب و رژيم صهيونيستي ساخته و به کار‌گرفته شده است، آنقدر مي‌توان نوشت که خسته شد.

اين گروه که طي همين چند روز نشان داده در «جنايت» نظير ندارد، حاصل تنها يکي از سياست‌هاي استعماري غرب در منطقه است. غرب به رهبري آمريکا سالهاست که براي پيشبرد اهداف استعماري خود در منطقه و جهان، به ويژه در دنياي اسلام تلاش مي کند و براي رسيدن به اين منظور هزينه، وقت و انرژي بسيار فراواني نيز صرف کرده است.

در اينکه اسلام هراسي، ايران هراسي، تبليغ عليه دستور قرآني جهاد، تفرقه افکني بين شيعه و برادران اهل سنت، راه اندازي جنگ و خونريزي بين مسلمانان، تضعيف مقاومت، تبليغ سازش و در يک کلام «مقابله با اسلام ناب محمدي(ص)»- که به دست با کفايت حضرت امام(ره) احيا شد- جزو استراتژي‌هاي نخست غرب است، شکي وجود ندارد. دارد؟



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:, توسط valeh |

 

با معرفي محصولات مختلف در حوزه‌ي گجت‌هاي پوشيدني، اين بخش از بازار فناوري نيز در حال اشباع‌شدن است. اما در مورد گجت پوشيدني که سرمايه‌ي شما را مديريت کند چه فکر مي‌کنيد؟ اين دقيقاً همان مسيري است که شرکت Artefact قصد دارد تا نظام دريافت‌ها و پرداخت‌هاي مالي را به سمتش هدايت کند.
محصولات پوشيدني مختلفي براي پايش سلامتي کاربران در بازار وجود دارند و خريداران مي‌توانند با تهيه آنها از ميزان فعاليت‌هاي مرتبط با سلامتي خود اطلاع حاصل نمايند. حال شرکت Artefact دست‌بندي به نام Token را توليد کرده است که با تمام حساب‌هاي بانکي و مالي شما سينک (Sync) مي‌شود. براي دسترسي به اين حساب‌ها، شما نه تنها بايد رمز عبور خود را وارد نماييد، بلکه بايد صفحه‌نمايش اين دست‌بند را به جهت تأييد اثر انگشت خود لمس نماييد. پس از عبور از اين مراحل امنيتي، شما قادر خواهيد بود به حساب‌هاي خود دسترسي داشته باشيد و سرمايه‌ي خود را مديريت کنيد.

شما مي‌توانيد از طريق بلوتوث هزينه‌ي خريدي را که انجام داده‌ايد به فروشنده بپردازيد يا اگر مي‌خواهيد به دوستتان پولي قرض دهيد، ميتوانيد مانند تصوير زير با دوست خود مشت‌هاي خود را به هم بزنيد تا پول به حساب او انتقال يابد.

البته شرکت Artefact به اين زودي قصد عرضه‌ي دست‌بند خود به بازار را ندارد؛ چرا که با يک نگاه واقع‌بينانه هنوز زيرساخت هاي زيادي بايد مهيا شوند تا اين دست‌بندها در زندگي روزانه‌ي مردم نقش پررنگي داشته باشند. اما تا آن زمان، اين شرکت فعاليت‌هاي خود را در زمينه پرداخت از طريق گوشي‌هاي همراه ادامه مي‌دهد.

آيا شما مايليد حساب‌هاي خود را با چنين گجتي مديريت کنيد؟ يا فکر مي‌کنيد اين گجت هنوز راه زيادي دارد تا با اقبال عمومي مواجه گردد؟
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:, توسط valeh |


«داعش» پديده‌اي به ظاهر سياسي ولي حاصل کج‌فهمي از اسلام و نتيجه افکار تند و افراطي در درون اهل تسنن است که امروز با سربازگيري از کشورهاي اروپايي و آمريکايي تبديل به موجودي مرگ‌آور و نابود‌کننده کرامت اسلامي تحت نام اسلام شده است. اسلام که بايد دين سلم و صفا و پاکي و ميانه‌روي باشد مورد سوءاستفاده کساني قرار گرفته که اهداف، نيات و رسالت اسلام را کنار گذاشته و فقط از اسلام مجوز کشتار مردم بيگناه و ايجاد رعب و وحشت و گسترش کينه و نفرت را مطرح مي‌کنند. «داعش» نسل دوم از تروريسم و افراطي‌گري القاعده به شمار مي‌رود که اگر زماني القاعده دشمنان اسلام و مسلمانان را هدف قرار مي‌داد، امروز «داعش» و گروه‌هاي مشابه، مسلمانان را قربانيان خود به شمار مي‌آورند. آيا «داعش» يک پديده مجزاست که در خلأ به وجود آمده است؟ دقيقا طراحي‌ها و تسويه‌حساب‌هاي سياسي برخي کشورهاي عربي حامي تروريسم، موجب به‌وجودآمدن «داعش» و امثالهم شده است.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:, توسط valeh |


«داعش نسخه جديد براندازي» عنوان يادداشت روز روزنامه خراسان به قلم محمدجعفر قنادباشي است که مي‌توانيد آن را در ادامه بخوانيد:

چشم انداز بحران عراق به کجا مي انجامد؟ براي پاسخ به اين سوال بايد از چند ديدگاه پيدايش داعش را بررسي کرد. نخست اين که گروه داعش کپي برداري از طالبان و القاعده است که دنياي غرب در پاکستان و افغانستان به منظور برخورد با روسيه و شوروي سابق ايجاد کرد. غرب بدون اين که از نيروهاي خودش براي برخورد با شوروي سابق هزينه کند از جيب عربستان و با نيروهاي افغاني و پاکستاني نيروي قوي عليه شوروي سابق ساخت. همان داستان در سوريه و عراق در حال تکرار شدن عليه خط مقاومت است. اين جريان خط مقاومت را که قدرت آينده منطقه است هدف قرار داده که هزينه هاي آن را عربستان با همان ويژگي نيروهاي طالباني تأمين مي کند. در تحليل دوم شاهد هستيم که اين درگيري ها بعد از انتخابات سوريه و عراق آغاز شد. به عبارت ديگر زماني که جريان افراط نشانه هاي باخت را در منطقه احساس کردو پس از آن که متوجه شد مردم سوريه از انتخابات استقبال کرده و در عراق نيز مردم به نوري المالکي رأي دادند وارد عرصه اقدامات افراطي شد. و اما سومين تحليل که مبتني بر دو ديدگاه قبلي است؛ برخي معتقدند اگر نگاهي به پانزده سال گذشته داشته باشيم مي بينيم که دنياي غرب زماني که در انتخابات هاي مختلف کشورها بازنده مي شد از شيوه انقلاب هاي رنگين بهره مي برد. اين انقلاب ها برخاسته از اقليت بازنده است.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:, توسط valeh |

 

سرعت اينترنت موبايل و کاربردهايش روز به روز در حال افزايش است. امروزه در کشورمان ايران نيز اينترنت 3G و سرويس‌هاي پرسرعت اينترنت موبايل، بسيار پرطرفدار هستند. در چنين شرايطي موبايل‌ها توان نگهداري شارژ کافي را ندارند و با WiFi روشن و سرويس داده، شارژ شما به سرعت خالي مي‌شود. در چنين شرايطي فقط پاوربانک‌ها مي‌توانند به داد شما برسند.
پاوربانک‌ها که به نام شارژر همراه يا باطري همراه نيز خوانده مي‌شوند، منبع ذخيره‌ي انرژي زاپاس شما هستند و به زودي تعداد زيادي از آن ها را در دست اطرافيان‌تان خواهيد ديد. اما پاور‌بانک وسيله‌اي شيميايي است و به راحتي مي‌تواند براي شما دردسر‌ساز شود. بسياري از سازندگان نا‌معتبر پاور‌بانک امروزه از باتري‌هاي بازيافتي و ترمينال‌هاي خراب استفاده مي‌کنند. ممکن است اين پاوربانک‌ها ارزان باشند؛ ولي ريسک نشت اسيد باتري و انفجار را به همراه دارند و ممکن است شما به جاي پاور‌بانک، در حال حمل يک بمب ساعتي در کيفتان باشيد!

به همين خاطر پيشنهاد مي‌کنيم پاور‌بانک را فقط از برندهاي معتبر بخريد. اي‌ديتا برند پيشرو در ساخت حافظه و لوازم جانبي موبايل، يکي از اين برندهاي قابل اطمينان است که قصد معرفي دو مورد از پاوربانک‌هايش را داريم.

پاور بانک ADATA PV100 پاور‌بانکي است با ظرفيت 4200 ميلي آمپر که کيفيت بالا را به همراه 6 مدار محافظ ارائه مي‌کند.شارژ بيش از حد، اتصالي، دماي بالا و همه‌ي خطرات احتمالي، به طرز هوشمندانه‌اي رفع شده‌اند. جالب است بدانيد که به دليل توان خروجي 2100 ميلي‌آمپر ساعتي، شارژ اين پاور‌بانک نيز بيش از دوبرابر سرعت شارژ با USB است. مدل ديگر پاور بانک اي‌ديتا با ظرفيت 5000 ميلي آمپر، PC500 نام داشته که به همراه خود يک کيف زيبا نيز دارد.

نوشته شده در تاريخ شنبه 24 خرداد 1393برچسب:, توسط valeh |

 
 
پایگاه مردمی ارتش:معاون سامان‌دهی امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان گفت: جوانان ما باید بدانند که سربازی یک دوره بزرگ سازندگی شخصیت است.

گلزاری، معاون  سامان‌دهی امور جوانان در وزارت ورزش در ششمین جشنواره جوان سرباز اظهار کرد: از ستاد کل نیروهای مسلح که با توجه به حساسیت‌های فرهنگی موجود در حوزه جوانان این جشنواره مؤثر در این حوزه را برگزار کرد، تشکر می‌کنم.

وی جوانی دوره فعالیت، آرامش و سلامت دانست و افزود: دوره جوانی نیروی عظیمی است که همه مصلحان تاریخ به‌خوبی از این دوران استفاده کرده‌اند.

گلزل با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم توجه به جوانان گفت: الگوی جوانان ما حضرت علی‌اکبر(ع) است. شهدای بزرگوار هشت سال دفاع مقدس همچون شهید باقری و شهید همت در سنین جوانی به آن درجات عالی رسیدند.

معاون  سامان‌دهی امور جوانان در وزارت ورزش خاطرنشان کرد: جوانان ما باید بدانند که سربازی یک دوره بزرگ سازندگی شخصیت است و امروز افزایش برخی مشکلات جامعه به این دلیل است که بعض از افراد در سنین جوانی، مسئولیت‌پذیر بودن را یاد نگرفته‌اند، که اگر در دوران سربازی این مسئله حل شود بخش بزرگی از مشکلات جوانان نیز حل خواهد شد.

 وی در پایان گفت: سربازی دوره‌ای بسیار جدی با شرایطی خاص برای آماده و وارد شدن به یک زندگی جدی است. بزرگان در نیروهای مسلح باید سربازی را نه‌فقط به‌عنوان یک دوره، بلکه به‌عنوان یک فرآیند و عامل بزرگ شدن جوانان ببینند و مدیران آینده کشور را از بین همین جوانان و سربازان نمونه باید یافت.

نوشته شده در تاريخ شنبه 24 خرداد 1393برچسب:, توسط valeh |

به نظر مي رسد تهوع صبحگاهي در دوران بارداري ناشي از وضعيت هورموني بدن مادر بوده و هوش کودک را تحت تاثير قرار مي دهد.
حالت تهوع به ويژه در صبحگاه يکي از علايم اوليه بارداري است. اين حالت ناخوشايند که ويار نام دارد، در اغلب خانم هاي باردار مشاهده  مي شود.        
اين اختلال گرچه مشکلاتي را براي مادر باردار ايجاد مي کند، اما مي تواند نشانه ضريب هوشي بالا در فرزندي باشد که او در راه دارد.
محققان بيمارستان کودکان در تورنتو (کانادا) نشان دادند تهوع صبحگاهي در دوران بارداري نشانه خوبي بوده و هوش بالاي جنين را به اثبات مي رساند.
براي انجام اين مطالعه، پژوهشگران 120 زن را که در گذشته در دوران بارداري خود تهوع و دل‌آشوبه صبحگاهي را تجربه کرده بودند، انتخاب نموده و پس از آن از کودکان اين زنان که بين 3 تا 7 سال سن داشتند، آزمايشات استانداردي براي ارزيابي بهره هوشي به عمل آوردند.
نتايج اين تحقيق نشان داد کودکان مادراني که در زمان بارداري ويار صبحگاهي داشتند، نمرات بالاتري کسب کرده و در آزمون هاي مربوطه موفق تر عمل مي کنند.
به نظر مي رسد تهوع صبحگاهي در دوران بارداري ناشي از وضعيت هورموني بدن مادر بوده و هوش کودک را تحت تاثير قرار مي دهد.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه 24 خرداد 1393برچسب:, توسط valeh |


کمتر از يک هفته به آغاز بازي‌هاي جام جهاني مانده است و بنابراين از عشق زيادي به اين رشته ورزشي داريد، بي‌صبرانه منتظر شروع آن هستيد.


طبيعتا اولين و مهم‌ترين چيزي که نياز داريم، يک تلويزيون است!‌ در اينجا سعي مي‌کنيم تا راه‌هايي را به شما نشان دهيم تا از ديدن و شنيدن فوتبال در خانه لذت ببريد. پس با ما همراه باشيد.

خب تا چند روز ديگر بازي‌هاي جام جهاني در مهد فوتبال دنيا آغاز مي‌شود و فضاي عمومي جهان به سمت اين رويداد متمايل خواهد شد. ما هم ديديم که نمي‌توانيم به سمت اين فضا نرويم، پس گفتيم تا در آي‌تي‌رسان موضوع مرتبطي پيدا کنيم و با شما باشيم.

صدها هزار نفر بازي‌ها را به‌صورت شخصي و زنده در استاديوم‌ها خواهند ديد؛ اما صدها ميليون نفر، بازي‌ها را در خانه و از تلويزيون تماشا خواهند کرد. اگر شما يکي از آن‌ها هستيد، پس بايد شرايط خوبي را براي ديدن بازي‌ها براي خود فراهم کنيد!

در اينجا سعي داريم توجه شمارا به چند نکته کنکوري جلب نماييم!



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه 24 خرداد 1393برچسب:, توسط valeh |


داعش (حکومت اسلامي عراق و شام) درسال 2013 ميلادي متولد گرديد و به سرعت به يکي از جنايت کار ترين گروه هاي تروريستي حاضر در سوريه و عراق تبديل شد؛ اقدامات اخير اين گروه در موصل موجب شده تا رسانه ها نگاهي ويژه به اين گروه و رهبر آن داشته باشند.
رهبر داعش فردي است به نام "ابوبکر البغدادي" که در سال 1971 در شهر سامرا به دنيا آمده است. وي در سال 2003 ميلادي و بعد از حمله آمريکا به عراق به نيروهاي القاعده پيوست. اما در سال 2005 بازداشت شد و در سال 2009 نيز از زندان آزاد شد. بغدادي از زمان تا کنون گروه هاي زيادي را تکشيل داده که آخرين مورد آن داعش است.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه 24 خرداد 1393برچسب:, توسط valeh |

 

 خيلي از افراد به مصرف روزانه دمنوش گل گاوزبان علاقه دارند، آيا اين عادت اشتباهي است؟
به‌طور کلي، مصرف روزي يک وعده دمنوش گل‌گاوزبان براي افراد سالم مشکلي ايجاد نمي‌کند اما بايد براي خريد گل‌ها و برگ‌هايي که مي‌توان از آنها دمنوش‌هاي گياهي تهيه کرد، توجه لازم داشت و از مکان‌هاي معتبر، چنين محصولاتي را خريداري کرد چون گاهي در مخلوط کردن برگ‌ها و گل‌ها در برخي عطاري‌ها و مراکز فروش اين محصولات تقلب اتفاق مي‌افتد. خوردن اين خوراکي‌هاي تقلبي هم باعث بروز مشکلاتي مي‌شود. با اين حال، ‌اگر گل‌گاوزبان را از مراکز معتبر تهيه کنيد، مي‌توانيد دمنوش آن را با مخلوط کردن گل و آب‌جوش و دم کردن آن به مدت حدود 10 دقيقه روي حرارت غيرمستقيم مانند بخار کتري يا سماور آماده کنيد.
افرادي که به مصرف دمنوش گل‌گاوزبان علاقه دارند، بايد بدانند اين نوشيدني مي‌تواند باعث افزايش فشارخون در برخي افراد حساس شود. به‌همين دليل بهتر است دمنوش آن را با افزودن چند قطره آبليمو ميل کرد. مخلوط کردن گل گاوزبان با سنبل‌الطيب، قبل از دم‌کردن آن هم مي‌تواند خاصيت افزايش‌دهنده فشار خون دمنوش گل گاوزبان را تعديل کند. بهترين شيرين‌کننده‌اي هم که مي‌توان همراه اين دمنوش مصرف کرد، مقداري نبات است. شما مي‌توانيد نبات را از همان ابتدا داخل قوري دمنوش بيندازيد تا طعم آن با طعم نوشيدني‌تان ترکيب شود.
گل گاوزبان، گلبرگ خالص است و دم کردن آن بيش از 10 دقيقه، لازم نيست. از طرفي ممکن است عطر، طعم و خاصيت آن در اثر دم کردن طولاني‌مدت از دست برود. افرادي که رنگ سياه گل‌گاوزبان را دوست ندارند هم مي‌توانند با افزودن يک عدد ليموعماني کوچک به قوري دمنوش يا چند قطره آبليمو هنگام سرو آن، باعث ارغواني شدن رنگ اين نوشيدني آرام‌بخش و مدر شوند. خاصيت آرام‌بخشي گل‌‌گاوزبان باعث مي‌شود مصرف آن به‌عنوان نوشيدني پس از شام توصيه شود.
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 20 خرداد 1393برچسب:, توسط valeh |

بر روی گوشی خود از گذرواژه استفاده کنیم یا از Pattern؟

بر روی گوشی خود از گذرواژه استفاده کنیم یا از Pattern؟

گوشی هوشمند ما معدنی از اطلاعات شخصی و محرمانه همچون ایمیل ها و تصاویر و برنامه ها است. همان قدر که داشتن همه اطلاعات محرماه به همراه خود یک ایده جالب و خوشایند است، اما حمل این همه هم ریسک بزرگی است. بهترین راه برای محافظت از این اطلاعات ارزشمند، قفل کردن گوشی است، اما این قفل کردن باید به چه شکل باشد؟



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:, توسط valeh |

 

نيايش فرصتي است براي پيوند با بي‌کرانه‌ها، زماني است براي يافتن خويشتنِ خويش، عرصه‌اي است براي عرضۀ مخلوق به خالق. هر شب قطعه‌اي از تلاش براي اين پيوند را پيشکش چشمان شما کاربران عزيز مي کنيم.

آقاي مهربانم! شنيده‌ام غروب جمعه‌ها به اين دليل غم انگيز است که نامه اعمال مردمان را به نزد شما مي آورند و شما با ديدن اين اعمال غمگين مي‌شويد.
مولاجان مي دانم که اين بار هم نامه اعمالم تعريفي نيست و خطا در آن بسيار. آقاي مهربانم باز هم بنده نوازي کن و دستم را رها نکن. و فرصتي ديگر براي ابراز بندگي از خدا برايم بگير.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:, توسط valeh |

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:, توسط valeh |

 

حتي اگر گوشي تلفن همراهتان را خاموش کنيد، دولت آمريکا مي‌تواند آن را روشن کرده و داده‌هاي خصوصي‌تان را به سرقت ببرد.

به گزارش فارس به نقل از سي ان ان، اين تازه‌ترين اطلاعاتي است که ادوارد اسنودن در سالگرد آغاز افشاگري‌هاي خود در اختيار خبرنگاران شبکه ان بي سي قرار داده است.
وي در مصاحبه‌اي با برايان ويليامز خبرنگار اين شبکه تصريح کرده هک کردن گوشي‌هاي همراه از هر مدل و ساخت هر کارخانه‌اي براي جاسوسان کاخ سفيد ممکن است. کاربري که از گوشي وي جاسوسي مي‌شود تصور مي کند تلفن همراهش خاموش است، چون نمايشگر آن کار نمي‌کند. اما در پشت پرده ميکروفون گوشي روشن شده و دوربين آن هم در حال ضبط تصاوير است.
بر اساس توضيحات اسنودن، دولت آمريکا دکل‌هاي مخابراتي خاصي راه اندازي کرده و مي‌تواند گوشي هاي مورد نظرش را به طور خودکار به آنها متصل کند. براي اين کار کافيست دکل‌هاي ياد شده فرامين خاصي را در قالب امواج راديويي براي آنتن گوشي ارسال کنند. اين فرامين از سوي تراشه اصلي گوشي دريافت مي‌شوند و بر همين اساس فرايند خاموش و روشن کردن قلابي گوشي از راه دور اجرا مي شود.
در مرحله بعد گوشي هک شده و جاسوسان آمريکايي مي‌توانند هم به اطلاعات افراد دسترسي يابند و هم ميکروفون و دوربين گوشي را روشن نگهدارند. آنها از اين طريق مي توانند به موقعيت مکاني کاربران نيز پي ببرند.

اگر چه ادعا شده که اين روش صرفا براي شناسايي تروريست‌ها به کار مي رود، اما بسياري از مردم عادي آمريکا هم قرباني چنين حملاتي بوده‌اند و ساده‌ترين روش براي مقابله با اقداماتي از اين دست خارج کردن باتري گوشي براي قطع جريان برق آن است.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:, توسط valeh |

 

موسسه بين المللي تحقيقات صلح واقع در استکهلم پس از مطالعه اطلاعات نظامي 172 کشور فهرستي از کوچک ترين و کم هزينه ترين ارتش هاي جهان فراهم کرده است. اين کشورها به دلايل مختلف از جمله پايين بودن سطح درآمدهاي ملي و يا جمعيت کم داراي ارتش هاي کوچک و کم هزينه اي هستند.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:, توسط valeh |

 

TrackingPoint، شرکتي مبدع در توليد سلاح‌هاي هوشمند مانند اسلحه‌هايي با قابليت هدف‌گيري دقيق است که يک فرد آماتور را به يک تک‌تيرانداز حرفه‌اي مبدل مي‌کند.
اکنون اين شرکت در حال کار بر روي ShotView، سيستمي است که کاربر را از نگاه مستقيم به هدف بي‌نياز مي‌کند. اين سيستم، ويدئويي زنده را به دستگاه‌هاي واي‌فاي دار مي‌فرستند تا شخص بتواند با بهره‌گيري از تبلت، گوشي و يا عينک هوشمند گوگل، همه زوايا را مورد بررسي قرار دهد و نهايتا تيراندازي دقيقي داشته باشد.
به نظر مي‌رسد با بهره‌گيري از سلاح‌هايي اين‌چنيني، نبردهاي بشر وارد فاز جديدي خواهد شد.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:, توسط valeh |

 

تحمل پرسش‌هاي مخالف تا‌ اندازه مباحث جدي اعتقادي و پاسخگويي منطقي و آرام به آنها، با قصد هدايت انسان‌ها سيره و روش هميشه ائمه اطهار بوده است که جامعه ما امروز بدان نيازمند است. با اميد به اين که کشور عزيزمان در همه زمينه‌ها به ارزش‌هاي متعالي و اصيل اسلامي باز گردد، گفت‌وگويي از حضرت امام متقيان علي (ع) را با يک دانشمند يهودي مي‌آوريم، انشاءالله که مورد پسند خوانندگان گرامي قرار گيرد.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:, توسط valeh |



تعدادي از تخم مرغ هاي منتسب به پادشاهان روسيه تزاري، که آن را هديه اي گرانبها دانسته و در مراسم هاي خاص به يکديگر اهدا مي دادند، در موزه هنرهاي زيبا در مونترال کانادا به نمايش گذاشته شده است.

.: Weblog Themes By LoxBlog :.