نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:, توسط valeh |

 «قضیه دور دور مثه قضیه پروفایل‌پیکچر صفحه‌های فیس‌بوک می‌مونه؛ آدمی که عکسش توی صفحشه، خودِ واقعیش نیس؛ آدمای داخل ماشینا هم همینجورین. واقعیتش اینه هرجا بشه بلواری پیدا کرد که بتونیم توش دور بزنیم، میشه دور دور؛ فرقی هم نمی‌کنه، این بلوار می‌تونه هر کجای ایران باشه؛ چه توی سعادت‌آباد و اندرزگو، چه توی خزرشهر و یا حتی شیراز؛ هرجا که از شر ایست و بازرسی در امون باشه.» اینها را «داریوش» از قدیمی‌ها و به قول خودش متخصصان دور دور می‌گوید؛ کسی که از اطرافیان «پریوش» هم به حساب می‌آید؛ کدام «پریوش»؟ «پریوش اکبرزاده»، راننده پورشه زردرنگی که ساعت ٤ صبحِ یکی از روزهای هفته پیش در خیابان شریعتی به یک مانع (درخت) برخورد کرد و همراه سرنشین دیگر خودرو از دنیا رفت؛ تصادفی که برخلاف دیگر تصادف‌های ساعتی‌ای که در پایتخت اتفاق می‌افتد، از یاد نرفت و با تحلیل‌های متفاوتی برای تبیین پدیده «دور دور» مواجه شد.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:, توسط valeh |

بیش از یک ماه از اختلالات و کندی های ایجاد شده در شبکه پیام رسان وایبر می گذرد و کاربران این نرم افزار همچنان نسبت به ماه‌های قبل از سرعت کمتری برخوردارند.

به گزارش ایسنا، آمارهای رسمی گویای آن است که حداقل 20 میلیون مشترک موبایل کشور از گوشیهای هوشمند استفاده می‌کنند. بخش قابل توجهی از این افراد نیز کاربر شبکه‌های ارتباطی موبایل محسوب می‌شوند.

اگرچه تاکنون در آمارهای رسمی هیچگاه به تفکیک به تعداد کاربران نرم افزارهای ارتباطی اشاره نشده اما به هر حال بر اساس مشاهدات میدانی مشخص است که در میان نرم افزارهای ارتباطی موبایل وایبر در ایران استفاده بیشتری دارد.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:, توسط valeh |

سعدون الدلیمی، وزیر و سرپرست سابق وزارت دفاع عراق در زمان نخست وزیری نوری مالکی در اظهارات مطبوعاتی جنجال برانگیزی تجمع اعتراض آمیز مخالفان مالکی در استان الانبار را دلیل اصلی رشد و نمو گروه های تروریستی داعش در عراق دانست و گفت برخی کشورهای منطقه ای برای بهره برداری از اعتراض های مردم در استان الانبار روزانه نزدیک به 30 میلیون دلار هزینه کردند.
 
به گزارش الجوار، وی درباره سقوط موصل گفت: «موصل از داخل سقوط کرد. برای این که برخی جریان های سیاسی در داخل این شهر گروه های تروریستی داعش را به سمت خود جذب کردند.»



ادامه مطلب...

.: Weblog Themes By LoxBlog :.