نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 بهمن 1394برچسب:, توسط valeh |

در اولین روزهای حضور باراک اوباما در کاخ سفید هزاران افسر ارشد اطلاعاتی و نظامی ایالات متحده آمریکا مشغول کار روی پروژه ای شدند که کاملا عملیاتی قادر به فلج کردن و از کار انداختن تمامی زیرساخت های حساس در ایران است؛ این اطلاعاتی است که از یک مستند جدید با نام Zero Day که قرار است، امروز برای اولین بار در فستیوال فیلم برلین به نمایش درآید، منتشر شده.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 بهمن 1394برچسب:, توسط valeh |

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رژیم سعودی به منظور آگاهی از واکنش ایران در مقابل تحرکاتی که مقامات ریاض به نیابت از آمریکا علیه ایران دنبال می‌نمایند و نیز به منظور به تاخیر انداختن هرگونه واکنش ضدسعودی از سوی ایران دست به ترفندهایی زد. وادار کردن نواز شریف به اظهار میانجیگری بین ایران و عربستان و آنچه مقامات عربستان در جریان سفر رئیس‌جمهور چین به وی درباره چشم‌انداز تنش با ایران گفتند، در این راستا قابل ارزیابی است.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 بهمن 1394برچسب:, توسط valeh |

دکتر انوشیروان کیهان‌زاده در تاریخ آنلاین ایرانیان می‌نویسد؛

۱. مرداد ۱۳۴۴ نتایج بررسی مهاجرت که توسط سازمان ملل انجام شده بود، ایران را از لحاظ مهاجرت اتباع به کشورهای دیگر در ردیف پنج کشور آخر جدول نشان می‌داد (نزدیک به صفر).

۲. این بررسی ده سال بعد در سال ۱۳۵۴ نیز مجددا انتشار یافت که تغییری در رتبه ایران نشان نمی‌داد و مهاجرت ایرانیان نزدیک به صفر بوده است.

۳. در سال ۵۷ شمار ایرانیان مهاجرت کرده به زیر ۵۰ هزار نفر رسیده بود. از این آمار‌ها چنین برمی آمد که ایرانیان تمایلی به مهاجرت به کشورهای دیگر نداشتند.



ادامه مطلب...

.: Weblog Themes By LoxBlog :.