نوشته شده در تاريخ دو شنبه 29 دی 1393برچسب:, توسط valeh |

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 29 دی 1393برچسب:, توسط valeh |

نه، من شارلی نیستم....

من عزه ام، من زخم همچنان خونین برمه ام، زمین سوخته زیر چکمه های نظامیان مصرم، من معصومیت دختر 14 ساله عراقی ام که سربازان متمدن شما پس از تجاوز، او و همه خانواده اش را آتش زده اند....

من صدای خفه شده مسلمانان آفریقای مرکزی ام که توسط وحشی های نصرانی تحت حمایت فرانسه تکه تکه شدند، من سوریه فراموش شده ام....

من شارلی نیستم.....

من آن انسان درجه دومی هستم که کشته شدنش هیچ شمعی را روشن نمی کند، هیچ کمپینی را به راه نمی اندازد، هیچ اشکی ولو ریاکارانه را بر گونه هیچ پادشاهی نمی لغزاند....

من شارلی نیستم....

من نیم میلیون کودک کشته شده عراقی بر اثر سوء تغذیه ام...

کودکانی که پیش از جنگ بی معنی و فاجعه بار عراق، بر اثر تحریم غذا و دارو جان دادند ...

من شارلی نیستم....

من کاریکاتور هیچ پیامبری را نکشیده ام.....

من به آزادی بیان متناقض و ریاکارانه شما اعتقادی ندارم...

من شارلی نیستم....

من از شارلی و از همه آنهایی که در آن نمایش مضحک اشک های مصلحتی ریختند بیزارم..

من همه آنهایی هستم که با دخالت های مستقیم و غیر مستقیم شما مثلا متمدن ها به خاک سیاه نشسته اند....

من شارلی نیستم.

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 دی 1393برچسب:, توسط valeh |
جنگ طلبان آمریکایی چگونه ایران را تقویت کردند؟
فرارو- حمله به عراق، آمریکا را در مقابل تهران تقویت نکرد. بلکه دقیقا تاثیری عکس داشت.
 آسوشیتدپرس روز دوشنبه گزارش داد که حال عراقی ها ایران را متحد مهمتری برای مقابله با افراط گرایان سنی می دانند و در نتیجه «نفوذ ایران در عراق که از زمان خروج نیروهای آمریکایی در پایان سال 2011 بالا رفته بود، به سطح بی سابقه ای رسیده است.» این مسئله به نقل از مقام عراقی مطرح می شود که گزارش داده ایران طی سال گذشته تسلیحاتی به ارزش 10 میلیارد دلار به عراق فروخته است. محمد الکاربولی، عضو ائتلاف نیروهای ملی عراق می گوید «در حال حاضر ایران بر آمریکا مسلط شده است.»
 


ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 24 دی 1393برچسب:, توسط valeh |

یک نشریه اقتصادی آمریکایی-آلمانی انگشت اتهام را به سمت اسرائیلی‌ها گرفت و نوشت که تلاش‌های آشکار صهیونیست‌ها برای بهره‌‌برداری از این مساله از جمله حضور نتانیاهو در راهپیمایی پاریس ناخودآگاه حمله به «شارلی ابدو» را شبیه عملیات پرچم دروغین موساد در واقعه «سوزاناه» قاهره کرده است.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 24 دی 1393برچسب:, توسط valeh |

بر روی دست و یا کلاهخود سرباز امکان نصب نمایشگری است که تصاویر را دریافت می کند. این‌ تصاویر می‌تواند توسط پرنده‌های‌ بدون‌ سرنشین، سامانه های دیدبانی اپتیکی موجود در منطقه و یا تصاویر ضبط شده توسط سایر سربازان حاضر در منطقه ارسال شود.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 دی 1393برچسب:, توسط valeh |

happy new year

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 9 دی 1393برچسب:, توسط valeh |

 

يکي از وزراي سابق اسرائيلي که به قتل ده‌ها عرب و به خدمت گرفتن صدها مزدور و آواره کردن فلسطينيان نقب در سال 1948 دست داشته از نقش موساد در اين باره مي‌گويد.


به گزارش پايگاه خبري الراي اليوم، رافي ايتان وزير سابق اسرائيلي که يکي از خطرناک ترين اعضاي سازمان جاسوسي اسرائيل موساد ( سرويس اطلاعات خارجي ) از حمايت هاي اسرائيل از همان ابتداي امر از دولت پادشاهي مغرب خبر داده است.

وي در اين باره گفت: از همان آغاز تشکيل اسرائيل بر روي ويرانه هاي فلسطيني اسرائيل از دولت و نظام پادشاهي مغرب حمايت مي کرده است.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 9 دی 1393برچسب:, توسط valeh |

 

پژوهش‌ها نشان داده‌اند که زورگيري و مزاحمت‌هاي سايبري در ميان جوانان رايج است. در حقيقت، زورگيري سايبري هر کودک يا نوجواني که به اينترنت، ايميل، پيام‌هاي متني و ... دسترسي دارد را مي تواند تحت تاثير قرار دهد.

 

زورگيري سايبري (Cyber Bullying) شامل استفاده از رسانه‌هاي الکترونيک به ويژه تلفن همراه و اينترنت براي ارعاب، تهديد يا ناراحت کردن فردي ديگر مي شود. زورگيري سايبري مي تواند شامل دو نوع "حمله مستقيم" و "زورگيري سايبري از طريق نماينده" باشد.


به گزارش "گروه علم و فناوري" عصرايران، حمله مستقيم شامل پيامي مي شود که به صورت مسقيم به فرد قرباني ارسال مي شود که از آن جمله مي توان به نمونه‌هاي زير اشاره کرد:

- ارسال پيام‌هايي زشت و زننده از طريق تلفن همراه يا رايانه

- ارسال تصاوير و ويدئوهايي ناخوشايند از طريق تلفن همراه يا رايانه

- استفاده از بردهاي پيام رساني، اتاق‌هاي گفت و گو و يا سايت‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي براي ارسال پيام‌هايي مخاطره آميز

- ارسال کدهاي مخرب شامل ويروس‌ها، بدافزارها و برنامه‌هاي هک



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 9 دی 1393برچسب:, توسط valeh |


روزنامه لبناني « الاخبار» تاکيد کرد که سازمان اطلاعات مرکزي آمريکا (سيا) اعتراف کرده است، دستگاه هاي جاسوسي رژيم صهيونيستي در ماموريت هاي امنيتي تروريستي خود شکست هاي زيادي را متحمل شده اند.


به گزارش ايرنا، الاخبار درشماره روز جمعه خود نوشت که اين روزنامه با همکاري « ويکيليکس» گزارش سري « سيا» تحت عنوان « عمليات عليه اهداف بزرگ و قيمتي در چارچوب مبارزه با شورش و تبديل آنها به عناصر موثر در اين مبارزه » را منتشر مي کند.

اين روزنامه لبناني افزود که اين گزارش بخشي از يک رشته گزارش هاي منتشره سري سيا در باره نحوه تعامل با آنچه « جنبش هاي شورشي» خوانده شده است، مي باشد که ارتش آمريکا و همپيمانان واشنگتن در نقاط مختلف دنيا با آنها مواجه هستند.

الاخبار اضافه کرد: بررسي که ويکليکس صورت داده مربوط به طرح « خلاص شدن از اهداف بزرگ و قيمتي» يعني « اعضاي جنبش هاي سياسي و نظامي» است که ترور و ربودن آنها مي تواند تاثيري جدي در مسير جنبش هاي شورشي دشمن منافع آمريکا بگذارد.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 9 دی 1393برچسب:, توسط valeh |

 

همه ما از اهميت تغذيه مناسب، توجه به سلامتي و اهميت پيشگيري از بيماري‌ها قبل از ابتلا به آنها به خوبي آگاهيم ولي واقعا تا چه حد به اين موضوع اهميت مي‌دهيم و آن را جدي مي‌گيريم؟ متأسفانه در بسياري از موارد آنها را ناديده مي‌گيريم.

با وجود اينکه مي‌دانيم مصرف بيش از حد مواد غذايي شور يا چرب براي سلامت‌مان مضر است، چقدر آن را رعايت مي‌کنيم؟ با وجودي که مي‌دانيم نبايد زياد فست‌فود بخوريم تا چه حد به آن اهميت مي‌دهيم. اتفاقا در بسياري از موارد رفتن به رستوران‌هاي مختلف را به‌عنوان بهترين تفريح خود درنظر مي‌گيريم. يکي ديگر از مواردي که در پيشگيري از بيماري‌ها بسيار مهم است مراجعه به‌موقع به پزشک است. زيرا بسياري از بيماري‌ها مانند بيماري‌هاي کبدي ازجمله کبد چرب، ديابت و فشار‌خون بالا به‌عنوان بيماري‌هاي خاموش شناخته مي‌شوند؛ يعني چون علامت خاصي ندارند، اگر به موقع تشخيص داده نشوند، درمان آنها بسيار سخت‌تر خواهد بود. اما با داشتن تغذيه صحيح و آزمايش‌هاي به‌موقع مي‌توان تا حدود زيادي آنها را مهار کرد. براي آشنايي بيشتر با اين موضوع با دکتر پيام فرحبخش، پزشک و متخصص تغذيه باليني و رژيم درماني گفت‌وگو کرده‌ايم.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 9 دی 1393برچسب:, توسط valeh |

 

سامانه جديد تلفيقي مين‌شکار نيروي دريايي ارتش در رزمايش محمد رسول‌الله(ص) براي اولين بار عملياتي شد.

به گزارش منطقه عمومي رزمايش بزرگ محمد رسوالله(ص)، در چهارمين روز از رزمايش بمنظور جلوگيري از نفوذ دشمن به آبهاي ساحلي، يگان‌هاي پروازي، شناورهاي سطحي، قايق‌هاي تندرو، زيردريايي هاي سنگين کلاس طارق و شناورهاي بومي و بهينه شده به انجام عمليات مين ريزي پدافندي در گستره دريايي عمان و منطقه رزمايش پرداختند.
همچنين در پي مين ريزي نيروهاي مهاجم در راستاي آسيب رساندن به خطوط مواصلاتي و محل عبور و مرور شناورهاي خودي، نيروي دريايي ارتش بمنظور تامين امنيت کشتي‌هاي تجاري و نفتکش و باز نگه داشتن اين خطوط با بهره گيري از بالگردهاي RH به انجام عمليات مين‌روبي اقدام کرد.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 9 دی 1393برچسب:, توسط valeh |

 

به دلايل گوناگوني که عمده‌ترين آن، فقدان برنامه‌هاي سرگرمي در شبکه‌هاي گسترده سيماي جمهوري‌اسلامي‌ايران است، برنامه‌هاي ماهواره‌اي و خصوصا چند شبکه تلويزيوني که سريال‌هاي ترکيه‌اي را با مضمون تاريخي نمايش مي‌دهد جاذبه‌اي بيش از اندازه پيدا کرده است. دولت ترکيه با يک برنامه عظمت‌طلبانه تلاش فراوان دارد که از پنج‌قرن حاکميت امپراتوري عثماني چهره درخشاني ارايه دهد و در اين راستا برنامه‌سازان فرهنگي ابايي ندارند که هرجا لازم باشد دست به تحريف تاريخي هم بزنند. سلطه حاکمان ترک از ١٤٥٣م بر قسمت‌هاي زيادي از اروپاي‌شرقي و سرزمين فعلي ترکيه که شمال آفريقا و سرزمين‌هاي فعلي سوريه، لبنان، عراق، اردن و عربستان‌سعودي تا انتهاي يمن را شامل مي‌شد عملا ارتباط زميني کشورمان با ملل متمدن نظير فرانسه، انگلستان، آلمان و ايتاليا را قطع کرد و باعث شد براي پنج‌قرن از قافله تمدن بازبمانيم. در دهه ١٩٢٠ پس از اتمام جنگ جهاني اول و تولد جمهوري جديد ترکيه به‌جاي امپراتوري عثماني به رهبري کمال آتاتورک، روابط صميمانه حسن‌همجواري بين ايران و ترکيه شکل گرفت و مرزهاي مشترک که به‌طور عمده با درايت ميرزاتقي‌خان اميرکبير در قرارداد ارزروم برقرار شده بود بار ديگر به رسميت شناخته شد و مي‌توان ادعا کرد که سرسلسله‌دودمان پهلوي، دولت نوين ترکيه را سرمشق مدرنيته، تجدد، نوسازي اقتصادي، اجتماعي و سياسي قرار داد... .



ادامه مطلب...

.: Weblog Themes By LoxBlog :.